Problem z knotem

Jeśli coś Ci się zepsuło, lub jest sprawne inaczej, to pisz tutaj o poradę
senbo
Street Chrome
Street Chrome
Posty: 3
Rejestracja: czw mar 12, 2015 1:10 pm
Bday.: Not specified

Problem z knotem

Post autor: senbo »

Hej wszystkim.
Jestem tu nowy, założyłem konto by się poradzić co do zapalniczki zippo. Mam już jedną od jakiegoś czasu, do tej pory nie było z nią większego problemu (może oprócz dość szybko spalającego się knota). Od niedawna zaczęły się dziwne problemy. Skróciłem knot bo już zdążył się wypalić, po czyszczeniu zapalniczki i przygotowaniu ją do ponownego użytku zaczęło się dziać z nią coś dziwnego. Odpala normalnie, ale po chwili płomień gaśnie, a knot szybko czernieje i zaczyna się żarzyć.
Jeśli chodzi o zapalniczki tego typu jestem dość zielony, ale nie jest to wina małej ilości benzyny.
Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
ZIPPOFAN
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Posty: 717
Rejestracja: wt maja 17, 2011 8:37 am
Bday.: Not specified

Re: Problem z knotem

Post autor: ZIPPOFAN »

Witam
Jeżeli po chwili płomień gaśnie, a knot szybko czernieje i zaczyna się żarzyć to oznacza, że knot słabo transportuje paliwko. Najprawdopodobniej jest to wina zbyt krótkiego knota lub nieprawidłowego ułożenia go wewnątrz wkładu.
Musisz ją rozebrać i ponownie poskładać ale uwązając jak układasz knot lub go poprostu wymienić.
Pozdrawiam
PIOTR
http://zippokolekcja.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
senbo
Street Chrome
Street Chrome
Posty: 3
Rejestracja: czw mar 12, 2015 1:10 pm
Bday.: Not specified

Re: Problem z knotem

Post autor: senbo »

Rozumiem. Jaką długość mniej więcej powinien mieć knot? Poza tym jak powinienem go ułożyć w środku żeby dobrze ciągnął paliwo? Do tej pory, korzystając z poradnika na tej stronie układałem go jakby wężykiem (pod i nad każdą bawełną).
DexPL
Street Chrome
Street Chrome
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 18, 2015 7:12 pm
Bday.: Not specified

Re: Problem z knotem