Zabytkowa motoryzacja
- tuna
- Midnight Chrome
- Posty: 825
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
- Bday.: E ZIPPO III
- Lokalizacja: Biała
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
To tylko wrażenie. Na zdjęciu osterode widać egzemplarz dość wyeksploatowany i do tego w jednolitym kolorze. Ten odrestaurowany ma czarne błotniki i inaczej na zdjęciach układa się na nich światło. Ale to na stówę ten model, choć ten odrestaurowany który wkleiłem, ma lusterka z późniejszego modelu. To jednak nieistotny szczegół, który nie wpływa na moją ocenę.
Cieszę się, że mogłem pomóc. osterode, szukasz takiej maszyny?
Cieszę się, że mogłem pomóc. osterode, szukasz takiej maszyny?
4/20
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Re: Zabytkowa motoryzacja
Nie, nie, nie. To nie wrażenie. To fakt. Egzemplarz na zdjęciu osterode, ma wyraźnie zaokrąglone błotniki. Ten na twoim ma ewidentnie dość płaskie. W dodatku linia maski idzie znacznie wyżej. Możliwe, że to Renault, ale raczej nie ten model.
- tuna
- Midnight Chrome
- Posty: 825
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
- Bday.: E ZIPPO III
- Lokalizacja: Biała
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
Popatrz z tej perspektywy:
Słaby egzemplarz, ale linia idealnie widoczna. Było kilka modeli tego auta, bo produkowali je w latach 1931-1941. Mogła to być jedna z kilku różnych wersji.
Tu co prawda kabriolet, inny grill, ale znów nasze błotniki. http://img46.xooimage.com/files/4/d/c/1 ... 6cf337.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu jeszcze inna wersja: http://vehiclemy.com/img/Renault-Novaquatre1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest.
Słaby egzemplarz, ale linia idealnie widoczna. Było kilka modeli tego auta, bo produkowali je w latach 1931-1941. Mogła to być jedna z kilku różnych wersji.
Tu co prawda kabriolet, inny grill, ale znów nasze błotniki. http://img46.xooimage.com/files/4/d/c/1 ... 6cf337.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu jeszcze inna wersja: http://vehiclemy.com/img/Renault-Novaquatre1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest.
4/20
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
- Enzo
- George Blaisdell
- Posty: 3450
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 9:28 pm
- Bday.: .. ZIPPO .
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
tuna pisze:I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest.
Wojtuś.
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==
MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<
MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<
Re: Zabytkowa motoryzacja
Uważajcie jak chcecie, ja widze ewidentnie inny kształt błotników, grill i inną linię maski.
- Enzo
- George Blaisdell
- Posty: 3450
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 9:28 pm
- Bday.: .. ZIPPO .
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
Zastanawia mnie tylko "zwieńczenie" grilla, którego nie ma na tym starym zdjęciu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt kwie 02, 2013 7:26 pm przez Enzo, łącznie zmieniany 1 raz.
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==
MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<
MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<
- tuna
- Midnight Chrome
- Posty: 825
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
- Bday.: E ZIPPO III
- Lokalizacja: Biała
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
DumDum, możesz poszperać, może znajdziesz coś innego podobnego, jednakże kluczem jest tutaj zdanie:
Powiększ zdjęcie od ostrego i zobacz dokładnie na szczegóły. Ramki wokół okien, chromy, profil drzwi, wycieraczki. Wszystko się zgadza. Felga nawet ta sama, tylko bez dekla.
osterode, opowiedz coś więcej o tej fotografii, bo mnie bardzo zaciekawiłeś.
Popatrz sobie na linie dachu jak i bok, od błotnika aż do "ciotki". Jakie przeróbki i typy tego modelu się nie trafiały, te linie pozostają jednakowe.osterode pisze:W grę wchodzą przeróbki.
Powiększ zdjęcie od ostrego i zobacz dokładnie na szczegóły. Ramki wokół okien, chromy, profil drzwi, wycieraczki. Wszystko się zgadza. Felga nawet ta sama, tylko bez dekla.
osterode, opowiedz coś więcej o tej fotografii, bo mnie bardzo zaciekawiłeś.
4/20
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Re: Zabytkowa motoryzacja
Wątpię, żeby ktoś w tamtych czasach bawił się w obniżanie linii maski, robienie takich fikuśnych błotników i przerabianie grilla. Co do reszty się zgadzam, dlatego mówię, że może to być Jakieś Renault, ale raczej nie to, które wymieniacie. Przyglądam się jeszcze dokładniej i przód mi nie pasuje wogóle. Od ściany grodziowej w tył może i podobne, ale z przodu za dużo różnic jak na jeden model.
- osterode
- High Polished Chrome
- Posty: 206
- Rejestracja: pt maja 13, 2011 11:06 am
- Bday.: Not specified
Re: Zabytkowa motoryzacja
Sam nie wiele wiem na temat tego zdjęcia. Oprócz tego gdzie i kiedy zostało zrobione.
Podziw za zaangażowanie w sprawę Panowie.
Pozdrawiam
Edit:
Dum-Dum właśnie w tamtych czasach bawiono się w wszelkie przeróbki. Po zakończeniu wojny, auto to był nie lada luksus.Więc zachowanie go przy życiu wymagało przeróbek używając części od samochodów innych marek, a nawet wykonywanych własnoręcznie.
Podziw za zaangażowanie w sprawę Panowie.
Pozdrawiam
Edit:
Dum-Dum właśnie w tamtych czasach bawiono się w wszelkie przeróbki. Po zakończeniu wojny, auto to był nie lada luksus.Więc zachowanie go przy życiu wymagało przeróbek używając części od samochodów innych marek, a nawet wykonywanych własnoręcznie.
Ostatnio zmieniony wt kwie 02, 2013 8:20 pm przez osterode, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zabytkowa motoryzacja
osterode, najlepiej byłoby udać się z tym zdjęciem do specjalistów. Np. wysłać maila do redakcji ClassicAuto lub Automobilista.