Niestały, gasnący płomień

Jeśli coś Ci się zepsuło, lub jest sprawne inaczej, to pisz tutaj o poradę
Niebieskooki
Street Chrome
Street Chrome
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 03, 2019 5:46 pm
Bday.: A ZIPPO XIII

Niestały, gasnący płomień

Post autor: Niebieskooki »

Jako że to mój pierwszy post - Witam wszystkich forumowiczów.

Przechodząc do sedna sprawy - niedawno doszła mnie moja pierwsza zapalniczka, nieco używana, ale wciąż w dobrym stanie. Zapalniczka doszła już załadowana benzyną - nie potrafię powiedzieć jak bardzo, nie znam się na tym. Knot był już czarny - znowu nie potrafię określić jak bardzo był zużyty prócz tego.

Szybko zauważyłem, że zapalniczka zapala za pierwszym razem tylko jeżeli była sobie przez jakiś czas nie używana, a po pierwszym odpaleniu nie ważne ile razy stuknę już się nie odpala. Iskra była bardzo solidna - wykombinowałem, że kamień jest w porządku więc albo benzyna albo knot.

Dolałem trochę benzyny - starałem się nie lać nie za dużo, bo nie wiedziałem ile dodał jej poprzedni właściciel, ale wciąż nie pomagało.

Zabrałem się za knot - niestety w trakcie prób wyciągnięcia go do góry knot knot się kompletnie podarł. Ciągnąłem pencetami, trochę mnie to zaskoczyło - ale być może włożyłem trochę za dużo siły w to. Tak czy siak knot prawie w ogóle nie poszedł do góry.

W związku z tym uznałem, że w takim razie wyciągnę go i zaaplikuje na nowo. Jak pomyślałem tak zrobiłem, knot wyciągnąłem wyglądał na relatywnie nowy (wciąż był długi, chyba jeszcze nie przycinany), spaloną cześć odciąłem, wsadziłem na nowo. Starałem się przekładać go z watą w kształt litery S jak wielokrotnie radzono na forum. Załadowałem benzyną (oryginalna zippo) i odpaliłem.